onsdag den 30. november 2011

Gør os en tjeneste; STEM! :-))

Hej søde læsere. Nu rundede vi 10 faste læsere og jeg er super taknemmelig for det. Det går fremad, men med langsomme skridt :-) Velkommen til det 10. medlem!

I dag har jeg været i skole og bagefter på Jensens Bøfhus med en dejlig veninde. Det var super hyggeligt og jeg er virkelig mæt! Bagefter tog vi over i Storcenteret og jeg fik købt mig en flot lyskæde, som jeg har hængt over mit vindue. I kan se på billedet nedenunder :-)

Imorgen står den på juleshopping på Strøget med min skønne veninde Christina Malm. Det bliver super hyggeligt :-)

Forresten... Jeg deltager i en konkurrence med min veninde Christina om at vinde et sæt jumpsuits og det ville gøre mig vildt glad hvis I lige ville gå ind på linket nedenunder og "synes godt om" :-)

Jeg håber I vil hjælpe <3

 STEM HER! :-) Tak på forhånd !!

Jeg & Christina <3



Min fine lyskæde som jeg købte i Kop og Kande til 199,95 kr. Jeg synes det ser hyggeligt ud :-)
    

2 kommentarer:

  1. Hej. I just found your blog, it is great. I hope you will come check mine out too, we should follow each other!!!!

    http://jenalyenns.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hej :-) Thank you so much! You also have a very nice blog and I will follow you now :-))

    SvarSlet