søndag den 4. december 2011

Ugens køb!

I torsdags var jeg på Strøget med Christina og vi fik købt lidt forskelligt. Det var meningen jeg skulle have købt julegaver, men det blev det så ikke rigtig til....
Jeg fik købt et par fede sko fra Bianco, en tubetop, en h&m strik, to MAC øjenskygger samt to pensler. Jeg har allerede prøvet de to øjenskygger og jeg synes de er SÅ flotte, især til en smokey eyes!

God søndag derude!



Købene :-)

Støvler fra Bianco 449,-

Mac pensler 224 + 266

Blending and angel brush.

Mac øjenskygger til 135,- pr. stk.



Tubetop fra Bik Bok 99,-

Strik med palietter fra h&m til 99,-




3 kommentarer:

  1. fin blog du har. :-) har selv lige startet en blog, jeg er blevet fast læser ved dig, håber du vil tjekke min og evt follow me. deniceamalieh.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tusind tak! Din blog ser også rigtig spændende ud. Jeg skal nok follow :-)

    SvarSlet
  3. Sikke nogle fine ting :) Er ret vild med tubetoppen! Jeg tilmelder mig lige som fast læser hos dig, og håber også du vil gøre det samme hos mig :) Har en konkurrence kørende ligenu ovenikøbet :)

    - http://kassandragold.blogspot.com/

    SvarSlet