tirsdag den 29. november 2011

Promdresses!

Om et lille halvt år bliver jeg student, hvilket også betyder vi skal holde en stor gallafest :-) Jeg og en veninde har allerede nu været ude og kigge på kjoler (på nettet). Der findes utrolig mange sider som sælger smukke gallakjoler, samtidig med de er billige. Jeg har valgt at min gallakjole skal være enkel og elegant og det synes jeg også den kjole jeg har fundet er.

Den nederste kjole kostede kun 395 danske kroner og jeg måtte simpelthen bare eje den. Tænker jeg evt. kan tage den på når vi skal i byen om aftenen, da det ville være synd at udsætte gallakjolen for det :-) 

På begge kjoler har jeg endda sparet 50%, som er noget de kører engang i mellem kan jeg forestille mig.

Hvad synes I ??

Hvis du selv vil ind og kigge så er hjemmesiderne her: 

Cocktailkjolen: dressilyme.com

Gallakjolen: tidebuy.com


Jeg købte gallakjolen til kun 93,79$ som svarer til 507 kr. Jeg var dog også så heldig at få 55% på den. 






Denne kjole fik jeg 50% på og den kostede derfor kun 73,15$ hvilket også svarer til 395 kr. 



4 kommentarer:

  1. Jeg elsker din blog!
    Og super flotte kjoler.. Har du nogle forslag til nogle dunveste?? :-)

    SvarSlet
  2. Årh tusind tak skal du have! Det varmer helt at høre :) Altså mht. dunveste, der har jeg en helt almindelig sort en fra H&M. Den er jeg super glad for, da man kan bruge den til næsten alt og har set man stadig kan få dem :-)

    SvarSlet
  3. Tusind tak for hjælpen. Det må jeg kigge på! :-)

    SvarSlet
  4. Jeg er simpelthen vild med alle kjolerne. Iøvrigt rigtig fin blog :)

    Tag hellere end gerne et kig forbi, hvis du lyster. Jeg har i øjeblikket en giveaway kørende, hvor du bl.a. kan vinde et gavekort til Miinto! samiraminaei.blogspot.com

    SvarSlet