mandag den 21. november 2011

Julefrokost med De Glade Sømænd!

I lørdags var jeg til julefrokost med Matas :-) Vores butik ligger i Næstved Storcenter, så det var hele centeret som holdte en stor fest. De Glade Sømænd underholdte med en masse sømandsviser, så det var skam festligt! En kollega og jeg var særligt vilde med én sømænd, også kaldet "Fyrbøderen" ;-))
*Se nederste billede med os og ham* ;b

Efter arrangementet, tog vi på Crazy Daisy og festede :-)
Hele dagen i går lå jeg bare i min seng og sov, jeg var SÅ færdig...

Her er lidt billeder fra festen...

Nogle af de dejlige kollegaer :-)

Mig & Julie 

Shoots! 

Mia & Camille som fylder glassene op :-D

Caroline & jeg 

Caroline & Julie <3

Dejlige piger!




God stemning!

Sømanden som gjorde Julie og jeg bløde i knæene..


2 kommentarer:

  1. Rigtig fin blog du har dig!
    Jeg ville blive rigtig glad hvis du gad kigge forbi min blog, også kunne vi måske følge hinanden? :-)
    - Rebekka
    www.jegerrebekka.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Rebekka :-)
    Tusind tak skal du have!
    Ret pudsigt du skriver, for jeg har tidligere i dag været inde på din blog og er allerede blevet fast læser. Så ville da være rigtig glad hvis du gad at følge mig? :-)

    // Camilla

    SvarSlet