fredag den 25. november 2011

Go' weekend!

Så er det endelig blevet weekend! Havde en kort dag i skolen og ellers har jeg bare været herhjemme og slappet af. Vejret er jo ikke ligefrem det bedste i dag :-) I aften skal jeg se finalen i Vild Med Dans med familien og ellers bare hygge. I morgen aften går det løs hvor jeg skal til min kollegas 18 års og derefter mødes med nogle veninder i byen hvor PULS kommer og spiller på Crazy Daisy, Næstved. Det skal nok blive fedt og jeg glæder mig meget. Søndag står den arbejde fra 10-17, så mon ikke jeg er lidt kvæstet når weekenden er ovre? Det tror jeg ;-)

Hvad skal I lave i weekenden kære læsere?

Rigtig god weekend til alle!

4 kommentarer:

  1. Hej Camilla! Jeg kan se du deltager i min giveaway, men at du ikke har meldt dig som fast læser :) Det skal du lige huske, så du stadig kan være med!

    juststyle-blog.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Emma :-) Er du sikker på det?? Nu jeg lige gået ind og trykket fast læser igen og så siger den jeg allerede abonnerer på dig :-)

    SvarSlet
  3. Man kan se inde under din profil, hvem du læser men bare fordi systemet ikke virker optimalt skal du da ikke have den mulighed ikke at være med :)

    SvarSlet