mandag den 6. februar 2012

Vild weekend!

Kære læsere :-) I fredags var jeg sammen med nogle skønne veninder, inden det stod på en vild bytur!
Vi mødtes en masse fra årgangen og festede på en bar der hedder Rustik i Næstved. Derefter tog vi på diskoteket Crazy Daisy og festede til den lyse morgenen! Næste dag sov jeg næsten hele dagen og så var den lørdag gået..
Jeg har haft en utrolig dejlig weekend og jeg håber at I andre har haft en ligeså dejlig weekend som mig! :-) I får lige nogle billeder fra vores lille førfest hos Christina Malm om fredagen :-)

Når den sidste makeup lige skal lægges!
Malene og Mie <3

I skøre piger :*

Mig :)

Malene og Malm <3

Smukke!


Feeest!

Malene og jeg

Jeg, Mie og Malm <3

Jeg og malm

Jeg og Malene





Min veninde Malm som jeg gætter på synger "DOPE" :D

Som I nok kan se, gik det allerede vildt for sig til førfesten :D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar