torsdag den 8. september 2011

Krøller, krøller og atter krøller! ;-)

Når man har naturlige krøller som mig, er det vigtigt at have nogle gode pleje og styling produkter :-)
Jeg er faldet for John Friedas shampoo, conditioner og styling. Shampooen og conditioneren er beregnet til krøllet hår og er rigtig gode til at samle krøllerne så håret ikke bliver kruset.

I min daglige "hårrutine" starter jeg selvfølgelig med shampoo + conditioner. Derefter bruger jeg deres Dream Curls saltvandsspray, som fremhæver krøllerne og giver et mere råt look. Til sidst "krammer" jeg deres fantastiske hårmousse ind i håret, som ikke nok med at samle krøllerne og give hold, går ind og plejer krøllerne. (Krøller har brug for en masse fugt, for at se sundt og glansfuldt ud)!! Hvis jeg har travlt føntørrer jeg håret med en diffuser, så krøllerne ikke bliver "blæst" væk.
Men det aller bedste er nu at lufttørre håret ;-)


Man behøver selvfølgelig ikke at have slangekrøller ligesom mig for at bruge dette :o) Hvis du har fyldigt eller bølget hår, vil det også være perfekt. Jeg har prøvet MANGE forskellige hårmousser og enten har de ikke været gode til at samle krøllerne eller også har de bare gjort mit hår totalt stift! Men John Friedas hårmousse har jeg holdt ved i flere år nu :-)

Curl Around Daily Shampoo 89,95 kr.
Curl Around Daily Conditioner 89,95 kr.
Curl Around Dream Curls 89,95 kr
Curl Reviever Styling Mousse 89,95 kr.
*Kan købes i Matas
Dette er mine naturlige krøller hvor jeg har brugt John Friedas produkter.
Og nej... Jeg snyder ikke! :o) 

4 kommentarer:

  1. Hej Camilla
    Kiggede lige forbi din skønne, skønne blog!
    Jeg er blevet fast læser!

    http://handsheldhigh-k.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hej Kristine
    Tusind tak, det jeg rigtig glad for at høre! :-)
    Jeg er ny herinde og synes det er rigtig sjovt.

    Det er også en rigtig fin blog du har og jeg er da også lige blevet fast læser!
    Ha en god dag :-)

    SvarSlet
  3. Ja, det er ret sjovt - og man kan få mange tips rundt omkring og lære lidt.

    Dejligt, at du er blevet fast læser. Jeg kan bare desværre ikke se, at du er blevet det, så ved ikke om der er noget, som er gået galt :(

    SvarSlet
  4. Jo den er skam god nok, du står ihvertfald blandt de blogs jeg følger :-)

    SvarSlet